Isamic Poetry , اسلامی اشعار، شعر , : Page 2

 

اسلامی اشعار، شعر

 Islamic Poetry in Urdu

  ***************************************

کُھلا ہے جُھوٹ کا بازار، آؤ سچ بولیں
نہ ہو بلا سے خریدار، آؤ سچ بولیں
سکُوت چھایا ہے انسانیت کی قدروں پر
یہی ہے موقعِ اِظہار، آؤ سچ بولیں
جو وصف ہم میں نہیں کیوں کریں کسی میں تلاش
اگر ضمیر ہے بیدار، آؤ سچ بولیں
چُھپائے سے کہیں چُھپتے ہیں داغ چہروں کے
نظر ہے آئینۂ بردار، آؤ سچ بولیں

***********

ﻣُﺠﮭﮯ ﮐﺮ ﻋﻄﺎ ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﺍﻟﻠﮧ، ﺗﻮُ ﺑﮩﺖ ﺑﻨﺪﮦ ﻧﻮﺍﺯ ﮨﮯ
ﻣﯿﺮﯼ ﮨﺮ ﺻﺒﺢ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﮨﮯ ﺗﯿﺮﯼ ﺭﺣﻤﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺰﻭﻝ ﮐﯽ

***********

ویلنٹائن کا دن کیا ہے؟


یہ شہوت کا پکارا ہے، یہ عریانی کا نعرہ ہے

یہ دعوت ہے فحاشی کی ، ہوس کا استعارہ ہے

  **********

*********

  " وہ عطا کرے تو شکر اس کا
وہ نہ دے تو ملال نہیں
میرے رب کے فیصلے کمال ہیں
ان فیصلوں میں زوال نہیں
"

**********

***********

*********

جو یقین کی راہ پہ چل پڑے انہیں منزلوں نے پناہ دی
جنہیں وسوسوں نے ڈرا دیا وہ قدم قدم پہ بہک گۓ

********

یہ منصف بھی تو قیدی ہیں ہمیں انصاف کیا دیں گے 

  ***********


  *********

ﺍﺳﻼﻡ ﻧﮯ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﭼﺎﺭ ﭼﺎﻧﺪ
ﺑﮯ ﭘﺮﺩﮦ ﮨﻮﮐﮯ ﺣﺴﻦ ﮐﯽ ﻧﮑﮩﺖ ﮐﮩﺎﮞ ﺭﮨﯽ
ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺗﻢ ﻧﮯ ﮐﮭﻮﺩﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﻗﺎﺭ ﮐﻮ
ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻋﺰﺕ ﮐﮩﺎﮞ ﺭﮨﯽ

********

(((میرے پیارے اللہ تعالی)))


آسمانوں پہ ستاروں کوسجاتا تو ہے
اور مہتاب کا فانوس جلاتا تو ہے
یہ تری شانِ کریمی ہے کہ ہر بندے پر
عقل و حکمت کے خزینوں کو لٹاتا تو ہے

**********
وہ سنتا ہے سب کی دعا کرکے تو دیکھو
تم اپنے نصیب آزما کر تو دیکھو

سیاہی گناہوں کی دھل جائے دل سے
تم آنکھوں سے آنسو بہا کر تو دیکھو
********

 جتنے بھی تاریک گھر ہیں اجالوں سے دور دور

اتنی ہی روشنی میں اجالوں سے چھین لوں

جتنے بھی ننگے تن ہیں جاڑوں سے بے نیاز

اتنی ہی چاردریں میں مزاروں سے چھین لوں

اللہ!اتنے تو حوصلے ہوں کم سے کم میرے بلند

کہ شاہوں کےتاج سب میں اشاروں سے چھیں لوں 

********

شرافت سوز تصویروں کی عریانی نہیں جاتی
ادب کی آڑ میں ترغیب رومانی نہیں جاتی
خدا معلوم کیا انجام ہوگا نسل آدم کا
وطن سے فحش نغموں کی فراوانی نہیں جاتی
عذاب آئے تو اس میں سینکڑوں کی جان جاتی ہے
نہیں جاتی تو شیطانوں کی شیطانی نہیں جاتی
کہیں بستی کی بستی بوند پانی کو ترستی ہے
کہیں بارش برستی ہے تو طغیانی نہیں جاتی
جہاں کے ذرے ذرے سے نمایاں ہے جلال اس کا
مگر ہم سے خدا کی ذات پہچانی نہیں جاتی
اہل زمانہ اس قدر قائل ہوا ہے جھوٹ کا ثانی
جو سچ کہتا ہے اس کی ایک بھی مانی نہیں جاتی  

**********

ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﺟﺐ ﻧﮑﻠﮯ ﺗﻮ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﺗﮭﮯ
ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺍٓﺑﺎﺩﯼ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺗﮭﮯ
ﻭﯾﺮﺍﻥ ﻗﺒﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﯾﮩﯽ ﺑﯿﺎﮞ ﺗﮭﮯ
ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﭼﻞ ﻣﺴﺎﻓﺮ
ﮐﺒﮭﯽ ﮨﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺗﮭﮯ ​

*********
میری تحریر میں لِپٹے ہُوئے تابُوت نہ کھول۔
لفظ جی اُٹھے تَو، تُو خوف سے مَر جائے گا۔

*****

آئینہ پھیلا رہا ہے ... خود فریبی کا یہ مرض
ہر کسی سے کہہ رہا ہے ... آپ سا کوئی نہیں  

********

خطائیں دیکھ کر بھی عطائیں کم نہیں کرتا
میں اکثر سوچتا ہوں میرا رب مہربان کتنا ہے  

 *******

مجھے گماں ہے کہ چاہا ہے بھت زمانے نے مجھے
میں عزیز تو سب کو ہوں مگر ضرورتوں کی طرح  

*******

Isamic Poetry , اسلامی اشعار، شعر , : Page 1


 

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments

Old Copy Sites
http://www.raahehaq313.wordpress.com
http://raahehaq313.blog.com